Sebanyak 2 item atau buku ditemukan

Pemasaran Gerila untuk Penulis

Sebagai individu unik kita mempunyai ramuan kehidupan sendiri gabungan semangat kita, buku-buku kita, kerjaya kita, kehidupan kita, kecekalan hati mengatai cabaran, kesanggupan mempromosi buku, potensi sebagai penulis dan akhir sekali sebagai seorang insan. Pemasaran Gerila Untuk Penulis dilahirkan berasaskan andaian berikut: Kita mahu membina kerjaya sebagai pengarang yang berjaya. Kita mahu menjual buku kita kepada atau diterbitkan oleh penerbit besar. Kita jahil tentang penerbitan dan promosi. Kita mahu anugerah dan pengiktirafan yang bakal diterima penulis berjaya Kita sedang menulis buku fiksyen atau bukan fiksyen untuk orang dewasa atau buku kanak-kanak Pemasaran gerila bukan suatu sistem kerja yang baharu. Sejak berzaman para penulis sudah menggunakan teknik-teknik dalam buku ini. Buat kali pertama teknik-teknik ini dihimpunkan, disusun dan di integrasi dengan satu pendekatan komprehensif kepada kaedah jualan buku kepada penerbit dan pembeli runcit.

Senjata berikut adalah contoh pemasaran gabungan : Sekutu strategik (Percuma
) Pameran di cermin atau dalam kedai (Percuma) Kutipan derma (Percuma)
Anugerah tahunan untuk penulis (Percuma) 29. SEKUTU STRATEGIK (Percuma)
 ...

Guerrilla Marketing for Mortgage Brokers

How to Steal Customers from Your Competition

In his groundbreaking book, certified guerrilla marketing coach Hancock teaches readers how to crush competitors and discover exactly why business slows down in tough economic times--and exactly what they can do about it.

With so much interruption marketing going on these days, the way to succeed is
to gain permission to market to people. Once you have it, you're in clover. Without
it, you're in trouble. Sometimes the student becomes the teacher. That's exactly ...