Sebanyak 2 item atau buku ditemukan

Pemasaran Gerila untuk Penulis

Sebagai individu unik kita mempunyai ramuan kehidupan sendiri gabungan semangat kita, buku-buku kita, kerjaya kita, kehidupan kita, kecekalan hati mengatai cabaran, kesanggupan mempromosi buku, potensi sebagai penulis dan akhir sekali sebagai seorang insan. Pemasaran Gerila Untuk Penulis dilahirkan berasaskan andaian berikut: Kita mahu membina kerjaya sebagai pengarang yang berjaya. Kita mahu menjual buku kita kepada atau diterbitkan oleh penerbit besar. Kita jahil tentang penerbitan dan promosi. Kita mahu anugerah dan pengiktirafan yang bakal diterima penulis berjaya Kita sedang menulis buku fiksyen atau bukan fiksyen untuk orang dewasa atau buku kanak-kanak Pemasaran gerila bukan suatu sistem kerja yang baharu. Sejak berzaman para penulis sudah menggunakan teknik-teknik dalam buku ini. Buat kali pertama teknik-teknik ini dihimpunkan, disusun dan di integrasi dengan satu pendekatan komprehensif kepada kaedah jualan buku kepada penerbit dan pembeli runcit.

Senjata berikut adalah contoh pemasaran gabungan : Sekutu strategik (Percuma
) Pameran di cermin atau dalam kedai (Percuma) Kutipan derma (Percuma)
Anugerah tahunan untuk penulis (Percuma) 29. SEKUTU STRATEGIK (Percuma)
 ...

Guerrilla Marketing for Writers

100 No-Cost, Low-Cost Weapons for Selling Your Work

Because the battle begins before a book even hits the selves, an author needs every weapon to get ahead of the competition. Guerrilla Marketing for Writers is packed with proven insights and advice, it details 100 ÒClassified secretsÓ that will help autho

You know little or nothing about publishing and promotion. • You want the
recognition and rewards you will earn by becoming a successful author. • You
are writing adult fiction or nonfiction or children's books. Guerrilla marketing is not
new, ...